Blog has moved, searching new blog...

Dra mig baklänges!

Nog hade jag på känn att det skulle dyka upp lite fler läsare här på bloggen efter att fina Clara länkat hit, men föga anade jag i vilken utsträckning.. Att ni dessutom skulle vara så oerhört peppande och uppmuntrande i kommentarer och mail hade jag aldrig kunnat drömma om. Jag blev så paff att jag var tvungen att gå och lägga mig klockan 21 igår, haha!

Nu vill jag ta tillfället i akt att säga:

1. Stort TACK för era fina ord, de får mig att vilja baka tårtor så mjölet stänker!

2. Varmt VÄLKOMNA hit, alla nya och "gamla" läsare!

Jag har läst och tagit till mig era frågor, tips och önskemål och ska göra mitt bästa för att bemöta dem här i bloggen allt eftersom.

Ikväll ska jag baka några tårtbottnar inför kommande bemärkelsedagar. Jag ska inte avslöja allt men jag kan säga att det rör sig om en lite mer stilren och balanserad tårta och en lite mer "bananas"! =) Här kommer två ledtrådar:

Det ni!

Jag ska även lägga upp två filmer i veckan, en på hur jag fodrar en tårta med smörkräm och en på när jag täcker en tårta med marsipan. Så, håll utkik mina vänner!