Blog has moved, searching new blog...

VF-reportage om mig!

Idag är jag med i Västerbottens Folkblad med mina tårtor, kul!
Jag känner mig nöjd med artikelns innehåll och bilder så nu kan man pusta ut.. =)

Om det kommit hit några nya besökare med anledning av artikeln vill jag hälsa er varmt välkomna! Det här är min nystartade tårtblogg där jag delar med mig av såväl mina tårtor som lite recept och tips & tricks till er som vill prova på tårtdekoration. Vill ni bara kika på tårtorna så kan ni gå till menyn till höger och klicka på kategorin "Mina tårtor", annars är ni varsågoda att plöja igenom hela bloggen! =)

Om ni inte har tillgång till Västerbottens Folkblad men hemskt gärna vill läsa artikeln så har jag ett tips. Gå in på deras hemsida och teckna ett 7-dagars, gratis provabonnemang så får du läsa hela tidningen i virtuell form.